Gyula - Kalandpark

altalanos flyer V1 jo

Érdeklődni: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. , Tel.: +36 20 931 4471

Nézd meg videón is!

Íjcsata játékszabályok

  • Minden játék 30 perc/1 óra ami több csatát is magában foglalhat, ezen kívül tartunk egy 5-10 perces felkészítést és a játékszabályok ismertetését minden új játékos részére.
  • a csatatéren egy időben 6-10 játékos tartózkodhat, esetenként még a Játékmester.
  • A cél: az ellenfél összes csapattagjának kiejtése.
  • Az egyórás  játék idő alatt 1x5 perc taktikai szünet kérhető csapatonként.

               
Fontos szabályok:

  • A 18 év alatti játékosoknak a teljes védő felszerelés viselése kötelező a csatatéren, 18 év felett a maszk viselése kötelező, az egyéb védőfelszerelés használata szabadon választható. A maszkot a csata idejére kötelző becsatolva tartani!
  • A játékosok csak a szervezők által biztosított felszerelést használhatják.
  • Az íjászok NEM lőhetnek el sérült, vagy hiányos nyílvesszőt, (pl. Hiányos vagy sérült szivacsfej, tollazás stb.) és minden esetben azonnal jelezni kell az észlelt meghibásodást, rongálódást a Játékmesternek, aki azonnal gondoskodik a sérült eszköz cseréjéről. A sérült felszerelés balesetet okozhat!
  • Vessző nélkül tilos elsütni az íjat!
  • Minden játékos tudomásul veszi a játék kezdetével, hogy felelősséggel tartozik a játék során a felszerelésben keletkezett mindenegyes sérülésért. (Bánatpénz)

Ha a rongálódás a játékismertetőn elmondottak figyelmen kívül hagyásából, nyílvessző nélküli kilövésből, szándékosságból származik, a kárt okozó játékos a bánatpénznél nagyobb összegű kártérítés megfizetésére kötelezhető.

  • Az íjásznak a játék alatt kötelező a zárt cipő viselése.
  • Íjpuska, airsoft, paintball fegyver használata TILOS.
  • A Játékmestert illet minden végső döntés joga a játék folyamán.

A csata menete:

  1. A csapat: Minden csapattag eldönti, hogy melyik csapatban szeretne részt venni. Egy csapatban minimum 3 - maximum 5 fő lehet.
  2. Csatatér: A csatatér 2 egyenlő részre oszlik, közepén a biztonsági zónával. A térfelek egymással szemben helyezkednek el, amelyen a játék ideje alatt csak a csapattagok és a játékmester tartózkodhat.
  3. A játék: A játék elkezdéséhez minden csapattagnak fel kell sorakoznia a saját csapatának bázisán várva a Játékmester jelét. Ezután mindenki a biztonági zóna határához fut, hogy felkapjon egy íjat. Csapatonként 10 db nyilvesszőt helyezünk ki a fedezékek tetejére. Ha ezek elfogytak a játékosoknak maguknak kell gondoskodnia az utánpótlásról :) Egy játékos maximum 2db nyílvesszőt tarthat magánál egy időben.
  4. A BIZTONSÁGI ZÓNA: A játék időtartama alatt a  biztonsági zónában játékos csak a nyílvesszők összeszedése miatt lehet. A biztonsági zónából TILOS lövést leadni, illetve TILOS a biztonsági zónában tartózkodó játékosra lőni. Ezen szabály megszegése egyszeri szóbeli figyelmeztetés után azonnali kizárással jár.
  5. A csata menete: Ha bárki találatot kap, (a szivacsfej érinti a játékost) a kiesett fél levegőbe emeli az kezét - jelezve a kiesést, saját bázisterületére megy. Itt várakozik míg csapattársai közül valaki “fel nem támasztja” vagy a játék véget nem ér. A fejlövés illetve az íjat eltaláló lövések nem számítanak találatnak, így azok esetén a találatott kapott fél nem számít kiesőnek. Több kiesett játékos esetén a legkorábban kiejtett játékos fog “feltámadni”.

A nyílvesszők folyamatos pótlásának érdekében a játékosok elhagyhatják a csatateret, összeszedni azokat. A vesszőt szedő játékosra ugyanazok a szabályok érvényesek , mintha a biztonsági zónában tartozkodna. (nem lőhet és nem lőhető). A pályán kívülre esett nyílvesszőket a kiesett játékosok is visszadobálhatják a biztonági zónába a folyamatos játékmenet érdekében.

A csatateret bármilyen okból elhagyó játékos csakis a saját bázisterületénél térhet arra vissza!

6.                  A Játékos feltámasztása: Kiesett csapattársat kétféleképpen lehet újra játékba hozni:

    1. Bármélyik csapattárs kézzel kiüt egy pontot a saját térfelén felállított szivacs táblából.
    2. Bármely még játékban lévő csapattag elkap egy felé repülő nyílvesszőt úgy, hogy annak szivacsfeje nem érinti őt.

ijcsata BigLogo transparent